پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181678
آمريکا براي نجات عراق بايد با ايران همکاري کند
تاریخ انتشار : 1394/03/16 07:58:51
نمایش : 1496
يک خبرگزاري انگليسي با توجه به ناکارآمدي راهبرد دولت آمريکا در شکست داعش از اين کشور خواسته براي نجات عراق با ايران همکاري کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يک خبرگزاري انگليسي روز جمعه در يادداشتي در با اشاره به ناکارآمد بودن راهبردهاي دولت آمريکا در مبارزه با داعش از دولت اين کشور خواسته از نيروهاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران کمک بگيرد.

رويترز نوشت: «موفقيت‌هاي اخير داعش در عراق کارآمدي راهبرد دولت اوباما براي ناتوان کردن و در نهايت شکست داعش را زير سوال برده‌اند.»

اين رسانه، با اشاره به اينکه اوباما تا کنون استفاده از نيروهاي زميني را رد و بر لزوم استفاده از حملات هوايي و تسليح برخي عناصر تأکيد کرده است، مي‌نويسد اين راهبرد نتايج متناقضي به همراه داشته است.

رويترز در ادمه نوشت: «چيزي که آشکار شده اين است که دولت اوباما براي غلبه بر داعش بايد با برخي از گروه‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي همکاري کند.»

رويترز با طرح اين ادعا که در حال حاضر گفت‌وگوهايي غيرمستقيم از کانال نيروهاي کرد و دولت مرکزي بغداد با ايراني‌ها انجام شده مي‌نويسد اين گفت‌وگوها «غير موثر» بوده‌اند و اوضاع ميداني در عراق ايجاب مي‌کند که دو طرف با يکديگر گفت‌وگو داشته باشند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html